Książki, dzieci, święta

Kalendarz adwentowy w formie książki zamiast czekoladek, to dla dzieci dużo ciekawsza forma wspólnego oczekiwania na Święta. Tym bardziej, że istnieją opowieści podzielone na rozdziały do czytania w każdy wieczór grudnia aż do Wigilii. Przedstawiamy najciekawsze propozycje z księgarni TaniaKsiazka.pl. Wzruszające, pełne mądrości oraz humoru historie z pewnością wprowadzą maluchy (i ich rodziców) w gwiazdkowy nastrój.




National Geographic, Europa z powietrza

Europa, choć wydaje się świetnie nam znana, pełna jest ukrytych skarbów natury, zniewalających konstrukcji i niesamowitych tradycji, o których nie mieliśmy pojęcia. Nowa seria National Geographic „Europa z powietrza” pokaże nam, że nie trzeba podróżować daleko, by odkrywać niezwykłe miejsca. Nie trzeba nawet wyjeżdżać z Polski! Spójrz na nasz kontynent z lotu ptaka i poznaj jego nowe oblicze.


Przyjaciele, Cinema City

To nie lada gratka dla wszystkich wielbicieli amerykańskiego sitcomu. Cinema City przygotowało dla fanów serialu trzy pokazy specjalne: w całej Polsce wyświetli po 4 wybrane odcinki „Przyjaciół” wraz z materiałami dodatkowymi. Pierwszy urodzinowy maraton na ekranach kin już 24 października. Kolejne seanse zaplanowane są na 31 października i 7 listopada. Jedno jest pewne – „Przyjaciele” jak zawsze rozbawią widzów do łez! Bilety dostępne są w kasach kin oraz na stronie www.cinema-city.pl



HistoryLand, Kraków

HistoryLand to ulokowane w samym sercu Krakowa – w budynku starego dworca PKP – centrum, w których historię Polski i Polaków można odkrywać w wyjątkowy sposób. Znajdziemy tu bowiem makiety obrazujące ważne wydarzenia i zabytki, które zostały zbudowane z ponad miliona klocków LEGO® i wyposażone w różnorodne interaktywne rozwiązania. Dzięki temu w HistoryLandzie można odbyć fascynującą podróż przez dzieje, która angażuje różne zmysły i pozwala połączyć edukację z zabawą zarówno tym najmłodszym, jak i dorosłym odwiedzającym.


Cinema City, Imax, 4DX, ScreenX

Od października startuje kampania wizerunkowa kin Cinema City pod hasłem „Maximum kina. Jeden film – wiele formatów wrażeń”. Celem kampanii jest nie tylko wzmocnienie wizerunku marki, która na polskim rynku obecna jest od niemal 20 lat, ale przede wszystkim zwrócenie uwagi na niekwestionowaną siłę tej sieci multipleksów, którą są innowacyjne rozwiązania technologiczne, w postaci formatów kinowych takich jak IMAX, 4DX i ScreenX oraz komfortowej i niezwykle kameralnej strefy VIP. Działania promocyjne Cinema City wspierane będą kampanią reklamową w telewizji, w Internecie, na nośnikach zewnętrznych oraz w kinach tej sieci.

O nas

Wydarzenia kulturalne w Krakowie i Małopolsce – u nas dowiesz się o zbliżających się koncertach, festiwalach czy spektaklach. Sprawdź nasz kalendarz imprez!

Kontakt

kulturowo24@gmail.com
redakcja@kulturowo24.pl

Znajdź nas

Najnowsze