Przypadkowy Włoch poproszony o opisanie Bolonii najpewniej scharakteryzuje ją trzema przymiotnikami: „la Dotta” – uczona, „la Grassa” – tłusta i „la Rossa” – czerwona.
Przypadkowy Włoch poproszony o opisanie Bolonii najpewniej scharakteryzuje ją trzema przymiotnikami: „la Dotta” – uczona, „la Grassa” – tłusta i „la Rossa” – czerwona.
HistoryLand to ulokowane w samym sercu Krakowa – w budynku starego dworca PKP – centrum, w których historię Polski i Polaków można odkrywać w wyjątkowy sposób. Znajdziemy tu bowiem makiety obrazujące ważne wydarzenia i zabytki, które zostały zbudowane z ponad miliona klocków LEGO® i wyposażone w różnorodne interaktywne rozwiązania. Dzięki temu w HistoryLandzie można odbyć fascynującą podróż przez dzieje, która angażuje różne zmysły i pozwala połączyć edukację z zabawą zarówno tym najmłodszym, jak i dorosłym odwiedzającym.
Nadszedł październik, miesiąc z długimi wieczorami i szarą pogodą. Taka aurę odmienić może wspólny wypad do kina z przyjaciółką a najlepiej kilkoma! Październikowy repertuar zapowiada się wyjątkowo ciekawie. Podczas kolejnego seansu z cyklu „Ladies Night", 10 października, zaprezentujemy najnowszy film z piękną Jennifer Lopez pt. ,,Ślicznotki’’. Bilety są dostępne w kasach oraz na stronie www.cinema-city.pl/ladies-
„Wobec natury” to sztuka mocno osadzona w rzeczywistości. Inspiracją jest otaczający świat, a owocem codziennych obserwacji stają się obrazy – wcześniej dostrzeżone i zapisane w pamiętniku.
Według danych Ministerstwa Sportu i Turystyki w 2018 roku nadwiślański kraj odwiedziło 19,6 miliona turystów z zagranicy, a rok wcześniej – 18,3 miliona. To wzrost aż o 7,5% względem analogicznego okresu w 2017. Eksperci wyszukiwarki KAYAK.pl sprawdzili, czy w tym roku zagraniczni goście równie chętnie planowali wakacje w Polsce, sprawdzili, które narodowości najczęściej wybierały ten kierunek oraz jakie miejscowości cieszyły się największą popularnością.
Od października startuje kampania wizerunkowa kin Cinema City pod hasłem „Maximum kina. Jeden film – wiele formatów wrażeń”. Celem kampanii jest nie tylko wzmocnienie wizerunku marki, która na polskim rynku obecna jest od niemal 20 lat, ale przede wszystkim zwrócenie uwagi na niekwestionowaną siłę tej sieci multipleksów, którą są innowacyjne rozwiązania technologiczne, w postaci formatów kinowych takich jak IMAX, 4DX i ScreenX oraz komfortowej i niezwykle kameralnej strefy VIP. Działania promocyjne Cinema City wspierane będą kampanią reklamową w telewizji, w Internecie, na nośnikach zewnętrznych oraz w kinach tej sieci.
„Sprytne gotowanie” to nowość w ofercie Wydawnictwa Harde. Autor, Szymon Czerwiński, jest specjalistą ds. floty samochodowej, miłośnikiem triathlonu, showmanem, a przede wszystkim fantastycznym kucharzem młodego pokolenia. Pozytywny, prostolinijny, ekspresyjny, budzi powszechną sympatię, nie tylko miłośników kulinariów i widzów V edycji programu „MasterChief”, w którego ścisłym finale brał udział. Oglądając Szymka w kuchni, chce się żyć. I… jeść!
Czekoladowe wzgórza, kolorowe wydmy, grobla olbrzymów czy wielka czerwona skała jak z kosmosu? To tylko niektóre z miejsc wyglądających jak obiekty z innej planety. Żeby je zobaczyć, wcale nie trzeba rezerwować lotu w kosmos, ponieważ wszystkie znajdziemy na Ziemi. Poznajcie 5 miejsc, w których istnienie aż trudno uwierzyć.
Wydarzenia kulturalne w Krakowie i Małopolsce – u nas dowiesz się o zbliżających się koncertach, festiwalach czy spektaklach. Sprawdź nasz kalendarz imprez!