Niewielu pamięta, kiedy rozpoczęły się rządy Imperium, a niektórzy twierdzą, że nigdy się one nie skończą, bo wszelki opór to mrzonka. Nikt jednak nie przygotowywał się do buntu tak pieczołowicie jak Rebelia – jej członkowie w tajemnicy układali plany, gromadzili informacje i zasiewali w poszczególnych dystryktach ziarna anarchii. Jednakże Imperium dysponuje miażdżącą przewagą i zamierza stłumić powstanie z pełną mocą.
Co rozwija:
rywalizację,
strategię,
taktykę.
Główne atuty:
proste zasady połączone z głębią rozrywki
wciągająca gra dwuosobowa
ciekawa, asymetryczna walka
klimatyczna oprawa wizualna
Zawartość gry:
24 karty Rebelii
11 kart misji
2 karty pomocy
1 znacznik obszaru działań
5 znaczników dystryktów
4 żetony mocy Imperium
Ekspresowa wersja zasad:
Rebelia wybiera dwa sąsiadujące ze sobą dystrykty, oznaczając je znacznikiem obszaru działań. Gracz Rebelii kładzie ten znacznik pomiędzy wybranymi dystryktami.
Rebelia wybiera trzy karty z ręki i kładzie je przed znacznikiem obszaru działań. Dwie z nich musi zagrać ukryte (rewersem do góry), a jedną ujawnioną (awersem do góry).
Imperium broni dystryktu i przeprowadza teraz dwie akcje. Najpierw wybiera jeden z żetonów mocy i wykonuje jego akcję, odwracając go na zużytą stronę; a następnie powtarza powyższe kroki z drugim, wciąż dostępnym żetonem mocy.
Rebelia decyduje, gdzie przydzieli pozostałe karty, wciąż znajdujące się przed znacznikiem obszaru działań.
Koniec rundy: Rebelia sprawdza, czy udało jej się wyzwolić dystrykty. Jeśli wszystkie żetony mocy Imperium są odwrócone na zużytą stronę, Imperium odwraca je na dostępną stronę. Rebelia dobiera z talii trzy nowe karty na rękę.
Wydawca Muduko
Grę znajdziesz TUTAJ