Andrew Garfield w roli maniakalnego influencera w przełamującym wszystkie granice internetowym show. Do czego można się posunąć, by odnieść sukces? Jak uzależnienie od social mediów pozbawia ludzi godności? Zobacz zwiastun filmu Gii Coppoli! „Król Internetu” na ekranach kin już 4 lutego.

Film wyreżyserowany przez Gię Coppolę – wnuczkę słynnego Francisa Forda Coppoli („Czas Apokalipsy”, trylogia „Ojciec Chrzestny”) oraz bratanicę uznanej reżyserki Sofii Coppoli („Między słowami”). W głównej roli wystąpił Andrew Garfield – znany z roli Człowieka-Pająka w takich filmach jak „Niesamowity Spider-Man” czy w ostatnim międzynarodowym hicie kinowym – „Spiderman: Bez drogi do domu”. Na ekranie towarzyszy mu Maya Hawke – gwiazda bijącego rekordy popularności serialu „Stranger Things” oraz ostatniego filmu Quentina Tarantino „Pewnego razu… w Hollywood”, a także Jason Schwartzman, jeden z ulubionych aktorów Wesa Andersona. Światowa premiera „Króla Internetu” odbyła się podczas 77. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji.

Frankie pracuje jako barmanka w hollywoodzkim klubie komediowym razem ze swoim najlepszym przyjacielem (niekiedy kochankiem) Jake'em. Patrzy na ludzi w klubie i zastanawia się, co tak naprawdę ceni dzisiejsze społeczeństwo. Kiedy spotyka tajemniczego Linka, zaczyna filmować jego antykomercyjne wypowiedzi i umieszczać w sieci. Frankie, Jake i Link, trójka outsiderów, szybko stają się gwiazdami Internetu. Wtedy rękę po zyski wyciąga menadżer klubu. Czy na antykomercji można zarabiać? Jeśli to robisz, to kim jesteś? Historia o mediach społecznościowych i ich zgubnym wpływie na psychikę człowieka.

Fascynuje mnie, jak ta nowa forma łączności wpływa na promowanie narcyzmu i niepewności. Większość użytkowników mediów społecznościowych fałszywie przedstawia aspekty swojego życia. Te białe kłamstwa powodują masowe poczucie nieadekwatności. „Król Internetu” jest ostrzeżeniem przed nieustannym praniem mózgu – Gia Coppola, reżyserka.